O Natlandu
Natland je investiční skupina působící primárně na českém a slovenském trhu. Kapitál investujeme především do středně velkých firem, strategicky se zaměřujeme na oblast energetiky a nemovitostí – rezidenčních a multifunkčních. Spravujeme majetek vlastní, svých akcionářů a kvalifikovaných investorů prostřednictvím specializovaných investičních fondů. Naší konkurenční výhodou je expertiza v oblasti krizového managementu firem ve složitých situacích.
Náplň práce
Bez usměvavé aktivní recepce a podpory agendy Back Office se žádné plány nemohou rozvinout, a tak je tento tým důležitou součástí celého procesu. Různorodost našich investičních aktivit znamená, že ani zadaná práce není rutinou. Naopak, každý den se snažíme rozvíjet talent v týmu a nabízíme tak skvělé prostředí pro osobní růst v prostředí investičního a finančního trhu. Pokud hledáte zajímavou příležitost, pak hledáme i my vás, protože právě tým doplňujeme a obsazujeme pozici Recepční / BO Assistant
Jaké vlastnosti hledáme a co budete mít na starosti?
- pečlivost – pro zajištění denního chodu recepce, komunikaci s klienty, zajištění občerstvení
- organizovanost – pro správu kalendářů v MS Office, koordinaci schůzek, zajišťování pracovních cest
- samostatnost – i když jste často ve dvou, je nutné zvládnout věci sám a případně umět požádat o pomoc
- schopnost vyhodnocovat – komunikaci s dodavateli ve svěřených oblastech a zodpovědnost za hospodárné řešení, účast na výběrových řízeních
- komunikativnost – vyřizovaní hovorů a vzkazů, odpovědí přidělených emailových schránek
- pozitivní přístup k novým věcem – spolupráce na správě CRM systému – klademe důraz na pečlivost a aktuálnost údajů
- kreativitu – staráme se o tým, výročí, organizujeme teambuildingové akce, řešíme běžné úkony
- můj dům, můj hrad – řešení závad a komunikaci se správci budovy, aby společné pracovní prostředí umožnovalo efektivní a nerušenou práci
- týmového ducha – v rámci oddělení backoffice jsme jeden tým – zastupujeme se v případě nutnosti
- osobnostní zralost a zkušenosti – pomůže vám při rozhodování v pro vás neznámých situacích
Co očekáváme od Vás?
- aktivita při péči o klienty, agenda interní recepce (vítání hostů, ohlašování návštěv, nápojový servis, poskytování informací, vyřizování telefonátů, předávání vzkazů, správa kalendářů atd)
- aktivní znalost a praxi prostředí MS Office (na pokročilé úrovni – kalendáře, maily, xls, doc, ppt) – denní práce s PC, neměl by vás zaskočit Outlook, Word, Excel je to pro nás denní chléb
- velmi dobrou znalost gramatiky českého jazyka
- angličtinu na komunikativní úrovni – domluvit se s našimi zahraničními klienty
- znalost způsobů manipulace s písemnostmi i vzorů korespondence
- příjemné komunikační a prezentační dovednosti – jsme online a často komunikujeme (osobně i písemně, prostředí Teams)
- schopnost pracovat samostatně i jako člen týmu
- schopnost přijímat zpětnou vazbu
- vlastní iniciativu a proaktivitu, nebát se ptát
- zájem o osobní rozvoj a sebevzdělávání
- rychlost v plnění úkolů, kvalitní výstupy, flexibilitu a spolehlivost, pečlivost, loajalitu, odpovědnost, samostatnost
- odolnost vůči stresu, schopnost multitaskingu, určení si priorit
Co Vám můžeme nabídnout?
- na začátek spolupráce brigádně s možným výhledem na prodloužení kontraktu
- zajímavou a různorodou práci ve směnném provozu (dopolední / odpolední)
- v případě následného prodloužení spolupráce pak vedle odpovídající mzdy i systém zaměstnaneckých benefitů – příspěvek na stravování, občerstvení na pracovišti, sick days, multisport
- možnost školení rozvíjející vaše schopnosti
- zázemí stabilní české investiční společnosti
- příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu
- reprezentativní nové prostory v oblíbené lokalitě Praha – Karlín, jen pár kroků od metra
- nástup možný ihned