Recepční / Assistent

Mám zájem o poziciZpět na výpis pozic

O Natlandu

Natland je investiční skupina působící primárně na českém a slovenském trhu. Kapitál investujeme především do středně velkých firem, strategicky se zaměřujeme na oblast energetiky a nemovitostí – rezidenčních a multifunkčních. Spravujeme majetek vlastní, svých akcionářů a kvalifikovaných investorů prostřednictvím specializovaných investičních fondů. Naší konkurenční výhodou je expertiza v oblasti krizového managementu firem ve složitých situacích.

Náplň práce

Bez usměvavé aktivní recepce a podpory agendy Back Office se žádné plány nemohou rozvinout, a tak je tento tým důležitou součástí celého procesu. Různorodost našich investičních aktivit znamená, že ani zadaná práce není rutinou. Naopak, každý den se snažíme rozvíjet talent v týmu a nabízíme tak skvělé prostředí pro osobní růst v prostředí investičního a finančního trhu. Pokud hledáte zajímavou příležitost, pak hledáme i my vás, protože právě tým doplňujeme a obsazujeme pozici Recepční / BO Assistant

Jaké vlastnosti hledáme a co budete mít na starosti?

  • pečlivost – pro zajištění denního chodu recepce, komunikaci s klienty, zajištění občerstvení
  • organizovanost – pro správu kalendářů v MS Office, koordinaci schůzek, zajišťování pracovních cest
  • samostatnost – i když jste často ve dvou, je nutné zvládnout věci sám a případně umět požádat o pomoc
  • schopnost vyhodnocovat – komunikaci s dodavateli ve svěřených oblastech a zodpovědnost za hospodárné řešení, účast na výběrových řízeních
  • komunikativnost – vyřizovaní hovorů a vzkazů, odpovědí přidělených emailových schránek
  • pozitivní přístup k novým věcem – spolupráce na správě CRM systému – klademe důraz na pečlivost a aktuálnost údajů
  • kreativitu – staráme se o tým, výročí, organizujeme teambuildingové akce, řešíme běžné úkony
  • můj dům, můj hrad – řešení závad a komunikaci se správci budovy, aby společné pracovní prostředí umožnovalo efektivní a nerušenou práci
  • týmového ducha – v rámci oddělení backoffice jsme jeden tým – zastupujeme se v případě nutnosti
  • osobnostní zralost a zkušenosti – pomůže vám při rozhodování v pro vás neznámých situacích

Co očekáváme od Vás?

  • aktivita při péči o klienty, agenda interní recepce (vítání hostů, ohlašování návštěv, nápojový servis, poskytování informací, vyřizování telefonátů, předávání vzkazů, správa kalendářů atd)
  • aktivní znalost a praxi prostředí MS Office (na pokročilé úrovni – kalendáře, maily, xls, doc, ppt) – denní práce s PC, neměl by vás zaskočit Outlook, Word, Excel je to pro nás denní chléb
  • velmi dobrou znalost gramatiky českého jazyka
  • angličtinu na komunikativní úrovni – domluvit se s našimi zahraničními klienty
  • znalost způsobů manipulace s písemnostmi i vzorů korespondence
  • příjemné komunikační a prezentační dovednosti – jsme online a často komunikujeme (osobně i písemně, prostředí Teams)
  • schopnost pracovat samostatně i jako člen týmu
  • schopnost přijímat zpětnou vazbu
  • vlastní iniciativu a proaktivitu, nebát se ptát
  • zájem o osobní rozvoj a sebevzdělávání
  • rychlost v plnění úkolů, kvalitní výstupy, flexibilitu a spolehlivost, pečlivost, loajalitu, odpovědnost, samostatnost
  • odolnost vůči stresu, schopnost multitaskingu, určení si priorit

Co Vám můžeme nabídnout?

Chcete se k nám přidat a zajímá Vás práce pro investiční skupinu Natland?

Dejte nám o sobě vědět. Ideálně nám zašlete Váš motivační dopis a životopis.
Ondřej Soukup si s nadšením přečte, co byste u nás chtěli dělat a co Vás naplňuje v práci i v životě a ozve se Vám co nejdříve.

    Jméno *

    Příjmení *

    Email *

    Telefon *

    Váš životopis

    Motivační dopis

    Vzkaz

    Napište nám. Těšíme se!

    Napište nám. Těšíme se!

    Ondřej Soukup

    Chief Operations Officer

    jobs@natland.cz