O Natlandu
Jsme investiční skupina působící primárně na českém a slovenském trhu. Kapitál investujeme především do středně velkých firem, strategicky se zaměřujeme na oblast energetiky a nemovitostí – rezidenčních a multifunkčních. Spravujeme majetek vlastní, svých akcionářů a kvalifikovaných investorů prostřednictvím specializovaných investičních fondů. Naší konkurenční výhodou je expertiza v oblasti krizového managementu firem ve složitých situacích.
Rozšiřujeme náš tým a rádi přivítáme nového kolegu/ kolegyni se znalostmi financím, účetnictví. Určuje nás přizpůsobivost a flexibilita, prostředí je velmi dynamické, a to očekáváme i od členů týmu. Propojení všech složek finančního oddělení s ostatními sekcemi je pro naši skupinu zásadní, jde o klíčové součásti všech našich projektů. Větší propojení dává další rozměr naší práci, kterou chceme více zefektivnit, včetně samotných procesů a kompetencí.
Co vás čeká
- Aktivní účetní práce, účtování operací holdingových společností skupiny, účtování dle smluvní dokumentace, řešení komplexních účetních případů.
- Starost o vybrané firmy ze skupiny – zpracování účetnictví od A po Z, tedy až po sestavení účetní závěrky
- Spolupráce na řízení činností na účetní závěrce, kontrola správnosti zpracování účetních operací významných pro účetní jednotku
- Zpracování měsíční i roční účetní závěrky holdingových a vybraných dceřiných společností, konsolidace, odpovědnost za dokončení (zkušenost s IFRS vítána)
- Příprava a shromažďování podkladů pro audit, spolupráce s daňovými poradci a auditory a dalšími subjekty
- Poradenství z hlediska účetnictví, úzká spolupráce s dalšími odděleními
- Pracujeme v účetním software ABRA
- Pravidelné informování / reporting managementu, mateřské společnosti
Co očekáváme od Vás?
- SŠ / VŠ vzdělání ekonomického směru
- Minimálně 3letá samostatná praxe v oblasti účetnictví (manažerské, daňové, finanční, vnitropodnikové),
- Výhodou znalost IFRS a zkušenosti v oblasti konsolidace (vedení podvojného účetnictví, pokladních deníků a knih, sestavení účetní závěrky)
- Znalost principů daňové soustavy, druhy daní
- Komunikace / jednání s úřady, formuláře a hlášení pro státní orgány
- Pokročilá znalost MS Excel
- Aktivní přístup k řešení problémů.
- Časovou flexibilitu a chuť pracovat v dynamickém prostředí.
- Schopnost zpracovávat více projektů současně, prioritizace činností, včasné řešení agend
Co Vám můžeme nabídnout?
- Dlouhodobou spolupráci na základě pracovní smlouvy na dobu neurčitou anebo IČO
- Plný úvazek
- Motivující finanční odměnu
- Příjemné prostředí moderních kanceláří v Karlíně v blízkosti metra a přátelský tým kolegů.
- Jedinečnou příležitost uplatnění ve stabilní a dynamické investiční skupině.
- Velkou míru samostatnosti a prostor pro vlastní iniciativu a aktivitu.
- Možnost osobního a kariérního růstu – školení a rozvoj
- Příspěvek na stravování
- Sick Days
- Notebook
- Telefon/sim karta
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Možnost občasného home office
- MultiSport karta
- Občerstvení na pracovišti zdarma
- Termín nástupu dohodou.